Colorful Office

MEN3

Wat konden wij betekenen voor MEN3? 

Voor cosmeticamerk MEN3 hebben we tijdens onze samenwerking een sociale mediacampagne gevoerd voor hun "MEN3 Aftershave".
Voor deze campagne zijn we op zoek gegaan naar influencers, waarbij we uitkwamen bij Chris Van Tongelen (VTM-acteur & Zanger Romeo's), Bryan Roekens (DJ Mabryx) en Dennis Cartier (DJ MNM).
Daarnaast hebben we ook een 3D Rendering gemaakt waarin het product in 3D te zien was met de specificaties.
We zijn begonnen met een strategie uit te denken( doelgroep, usp, kernwaarden, doelstellingen, funnel ). Daarna zijn we influencers gaan zoeken die passen bij het merk.
Wanneer alles klaar was voor de advertentie online te zetten hebben we met hun overlegd welk beeldmateriaal we gingen gebruiken. Nadien zijn we overgegaan tot het opzetten en uitvoeren van de advertentie en hebben we bijgestuurd waar nodig.

Terug naar portfolio.

men3_edited.png
L3o-NNnE(1).jpeg

Meer over Lindencars

MEN³ is een luxueus scheergamma voornamelijk ontwikkeld voor uiterst gevoelige huidtypes en probleemhuiden zoals eczeem, dermatitis en psoriasis. MEN³ maakt van elk scheerritueel een zintuiglijke sensatie en garandeert een gladder scheerresultaat. Het uitgesproken mannelijk parfum met toetsen van sandelhout, leder en amber is bovendien onweerstaanbaar.

 

 www.cosmentis.com